Doar 27 de firme s-au aratat interesate de participarea la editia din acest an a targului Expo Casa, acestea expunandu-si produsele pe o suprafata de 650 de metri patrati. Din cauza crizei, organizatorul manifestarii – Camera de Comert si Industrie (CCI) Salaj – a fost nevoit sa extinda gama de expunere. Astfel, daca in alti ani, Expo Casa era un targ destinat in exclusivitate firmelor de constructii, in 2010, vizitatorii gasesc aici inclusiv imbracaminte, autoturisme si servicii educationale.
Economia este in cadere, iar prima ramura care a avut de suferit a fost cea a constructiilor. Nevoite sa-si diminueze cheltuielile, firmele de profil au taiat in principal din costurile cu publicitatea. Neavand suficiente solicitari din partea societatilor din domeniul constructiilor pentru a ocupa toata suprafata disponibila la Sala Sporturilor, am fost nevoiti sa luam aceasta masura, ne-a declarat Florian Ignat, directorul CCI Salaj. Organizatorii spun ca diversificarea gamei de expunere va atrage mai multi vizitatori, in conditiile in care editiile anterioare ale Expo Casa se adresau unui segment limitat de clienti.
Pana si tombola organizata in cadrul evenimentului a fost lovita de criza, fiind puse la bataie doar cinci premii, adica jumatate din cele de anul trecut.
Cea de-a saptesprezecea editie a targului Expo Casa are loc incepand de astazi, 15 iunie, si pana in 18 iunie, la Sala Sporturilor din Zalau si poate fi vizitata in intervalul orar 11-19. Intrarea este gratuita.